Los bericht bekijken
  #7  
Oud 16 maart 2009, 19:32
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Facturen laten sturen, ipv zelf sturen

kijk, ik heb een goed betaalde baan en ik doe het freelancen er op dit moment gewoon er boven op. Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen. Maar dit is gewoon niet leuk.

Ik ben maar een mini onderneming.. en om nou 7 weken te moeten wachten op een paar honderd euro waar ik voor heb zitten zwoegen..ontneemt dat mijn plezier behoorlijk.

Hoe het factuurtje er uit ziet zal me eerlijk gezegd een beetje jeuken. Als ik de lay out of mijn logo er op kan zetten zijn we al een heel eind. Ik vraag gewoon of de mensen netjes willen betalen voor de dienst die ik hun geleverd heb. zo heel moeilijk is het niet, al is de praktijk anders.

Bovendien, lopen jullie nog naar de brievenbus met facturen? uhm.. het is 2009 heh

haha, ik verstuur nu alles per PDF zo in de email.

anyweg, als een bedrijf dit voor mij over neemt voor een paar euro ben ik blij. Als de klant gewoon netjes de rekening betaald is er niets aan de hand. En anders krijgen ze te maken met de gebruikelijke molen, alleen hoef ik me daar niet mee bezig te houden. Met mijn mini freelance werkzaamheden in de avonduurtjes hou ik me liever bezig met de leuke kanten
Met citaat reageren