Discussie: Starter gespot!
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 maart 2007, 11:06
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Talking Starter gespot!

Hallo!

Dan is het na een paar dagen rondstruinen ook mijn beurt om me even voor te stellen! Ik ben "officieel" begin dit jaar begonnen als tekstschrijver/vormgever onder de naam Tekst&. Dit als indicatie van mijn werkzaamheden: ik beperk me niet tot tekst, maar ben ook thuis in vormgeving e.d.

Mijn eerste opdrachten zijn al binnen en zelfs al een aantal afgerond, een aantal blijken langer lopende projecten te zijn. Ik richt me niet specifiek op de commerciele sector, als ik een leuk ander project voorbij zie komen haal ik daar ook zeker mijn neus niet voor op! Het gaat mij vooralsnog om het doen van verschillende opdrachten en het uitbreiden van mijn netwerk. Eerst zaaien, dan oogsten

In mijn werk richt ik me met name op de praktische kant: je kunt iets geweldigs schrijven in de meest hoogdravende taal, maar als je doelgroep 10-jarige K3-fans zijn, dan bereik je uiteindelijk niets. Zo ook met vormgeving: less is more, maar niet altijd! Ik hou ervan dingen net een bepaalde twist mee te geven, maar kan ook wel redelijk inschatten in hoeverre mijn opdrachtgever daarin mee wil gaan!

Voor iedereen in slaap valt: dit lijkt me even lang genoeg! Ik hoop dat ik met mijn ervaringen als starter misschien andere starters van dienst kan zijn, dus tot "ziens" op het forum!

Grt.

Adine Versluis
Tekst& - Bureau voor Praktische Communicatie & Visualisatie
info@tekst-en.nl
(Mijn website is nog e-r-g in bewerking, reken me daar niet op af! )
Met citaat reageren