Los bericht bekijken
  #12  
Oud 23 mei 2008, 07:06
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gouden tip: hoe maak je gebruik van freelance.nl

Ik heb freelancer.nl al een tijdje in mijn favourieten staan. En ik laat ook rustig elke dag de emails binnen komen. Aangezien ik geen betaald account heb kan ik niet meteen reageren op een oproep. Het is mij opgevallen dat er in no time echt tientallen reacties staan. Ik snap wel als je niet reageerd, vang je nooit wat. Maar de hoeveelheid reacties wordt de prijs wel heel erg plat gedrukt. Ergens heb ik het idee dat ik beter tijd kan investeren in forums zoals lancelots, dan op freelancer.nl en voor een duppie te gaan moeten werken.

Ik kan me voorstellen dat een opdrachtgever zich in zijn vuist lacht als hij al die reacties ziet. Hij pakt misschien wel de goedkoopste die zich vervolgens drie slagen in de ronte werkt om voor een prikkie iets moois te maken.

Dus ergens zegt iets in mijn hoofd van laat dat freelance voorlopig even voor wat het is. Ik kan me voorstellen als je moet eten van je freelance werkzaamheden, en je het stil heb dat je zulke kansen aangrijp. Maar het kan ook zijn dat je netwerk niet goed functioneerd of dat je netwerk te klein is. En daarbij mag er voor een mooi en goed product toch best betaald worden.

Zit ik er naast met mijn instelling?
Met citaat reageren