Los bericht bekijken
  #8  
Oud 19 januari 2008, 11:28
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: ok, ben nieuw maar geen noob!

Okay, ik heb even je oorspronkelijke vraag terug gelezen. Als ik het goed begrijp wil je weten of je goed genoeg bent om het als freelancer te maken?
Ik kan dat niet beoordelen, zit in een hele andere branche.

Wat ik wel kan zeggen: deze website is niet geschikt om je product aan de man te brengen, omdat niet duidelijk is waarvoor de klant bij jou terecht kan. Hou er bij het maken van een zakelijke website rekening mee dat je moet communiceren met mensen die jou inhuren voor iets dat zij niet kunnen - zij zijn dus niet op de hoogte van website/film-land, dus je moet een vertaalslag maken (geen jargon bijvoorbeeld).
Als je doelgroep Engelstalig is, schrijf je hem in het Engels, anders in het Nederlands.
Daarnaast dus het advies, om je website op taal te laten corrigeren door iemand die daar sterk in is, ook als je hem in het Nederlands schrijft. Dat betekent dat je er niet zomaar op kan slingeren wat jij op dat moment in je hoofd hebt zitten. Niet leuk misschien, maar wel professioneel.

Tot slot, ik lees dat je zegt dat je nu hebt gepubliceerd wat je leuk vindt van wat je nu voor 'het bedrijf' doet. Dat is je huidige werkgever? Kijk ook nog even na of je je werkzaamheden, wel mág publiceren of dat het materiaal eigenlijk van je werkgever is.
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren