Los bericht bekijken
  #11  
Oud 31 oktober 2007, 12:16
Het Administratiekantoor's schermafbeelding
Het Administratiekantoor Het Administratiekantoor is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 141
Standaard Re: Online boekhouden: ervaringen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcoB Bekijk bericht
Voor mij is de reden het zelf in de hand te hebben en niet aan een kantoor uit te besteden waarbij ik niet kan zien wat ze doen, en vervolgens EUR 500 declareren. Mijn financiele kennis is meer dan genoeg om het zelf te doen.

Zolang het weinig tijd is, vind ik het prima. Een van de redenen om het online te doen is dat ik tijd bespaar met het inrichten en onderhouden van het systeem. Enige dat moet gebeuren is het intikken van facturen en uren en dat kost met het juiste pakket hopelijk niet veel tijd.


Maar dat pakket lijkt me erg beperkt. Met een kleine uitbreiding zullen de kosten vast hard oplopen. Ik wil bijv. ook een urenadministratie. En wat zijn de systeemeisen? Veel "online" pakketten vereisen Windows, en dat heb ik niet.

Logisch en duidelijk... dan moet je inderdaad op zoek.

Dat pakketje van ons is per saldo bijna niets...
het stelt je alleen in staat de financiele (!) mutaties zelf in te tikken, in plaats van de boekhouder.

Overigens werk ik sinds kort met een heel aardig urenpakketje wat € 150,= per jaar kost in de basisversie (tot 5 gebruikers)....
Maar dit is NIET gekoppeld aan facturatie ; je kunt wel een koppeling krijgen aan een aantal facturatieprogramma's van ("grotere") boekhoudpakketten.
__________________
--


Peter Brummelkamp
www.het-administratiekantoor.nl
Den Haag
http://delicious.com/PeterBrummelkamp
Met citaat reageren