Los bericht bekijken
  #13  
Oud 7 oktober 2010, 00:50
MrMartinH's schermafbeelding
MrMartinH MrMartinH is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 169
Standaard

Bedankt voor de antwoorden.

Ik moet wel zeggen dat ik vandaag aan het denken ben geslagen en binnenkort maar een schema op stel om zulke kosten te berekenen. Wat niet betekend dat ik het gratis ga doen. het is nog steeds een onderdeel van mijn werk voor de klant en daar moet voor betaald worden. Maar wat betreft het volledige uurtarrief ben ik het wel met jullie eens.

@Rogier hierboven:
Ik heb ook over renderfarms na zitten denken. Ik zal daar in de toekomst ook wel gebruik van maken, maar de kosten die ik kwijt ben aan de renderfarm factureer ik uiteraard wel door na de klant. Ik maak de kosten immers namens hem.
En ja, ik kan mijn instellingen natuurlijk extreem hoog zetten. Er zullen vast mensen zijn die dat doen, maar ik vind dat het mijn taak is er voor te zorgen dat ik een zo'n hoog mogelijke kwaliteit kan leveren binnen zo weinig mogelijk tijd (en lagere prijs voor de klant).

Ik zit echter nog steeds met mijn vraag. Kan (en zo ja hoe) ik zulke uren (deels) mee rekenen voor mijn urenregistratie? Omdat ik immers alsnog een gedeelte er van factureer. En dat moet voor de belastingdienst toch ook te verantwoorden zijn?
Met citaat reageren