Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 maart 2013, 16:21
Tester Tester is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2013
Berichten: 2
Standaard

Beste René,

Thanks voor de snelle reactie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door René Bekijk bericht
Waarom?
-Ik heb inmiddels gebeld met iemand van de belastingdienst en die verwachtte ook geen VAR-WUO iig.


Verwacht je geen andere opdrachtgevers? Streef je daar wel naar?
-Het streven is wel meerdere opdrachtgevers uiteraard, ondanks dat deze klus een handenbinder zal zijn.


De VAR wordt alleen gebaseerd op je VAR-aanvraagformulier en als het even kan, zou ik naar een WUO streven. De controle achteraf ligt wat ingewikkelder.
-Het is wat apart idd en ik wil ook graag die VAR-WUO. Geen zin om meteen deze opdracht eventueel kwijt te spelen door de verkeerde VAR.

Ga je direct mensen in loondienst nemen? Is dat niet riskant, als je slechts één opdrachtgever verwacht? En voor wie vraag je die VAR aan? Voor jezelf? Ga je dan zelf software testen en laat je dat niet aan het personeel over?
-Ik moet meteen aan de bak qua mensen idd, grote uitdaging zeker maar met 0-urencontracten moet dit veilig te doen zijn. Het testen blijf ik gedeeltelijk zelf doen.
Wat denk jij René? Andere optie is de eenmanszaak omzetten naar een VOF maar ik wil even m'n kansen hiervoor bekijken. Mocht iemand dit anders aanpakken, laat me het weten.