Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 juni 2008, 01:59
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Parttime financial professional?

Hoi Maria,

Of je je baan bij een grote bank moet opgeven, is een keus die alleen jijzelf kunt maken. Overigens begrijp ik uit je beschikbaarheid voor opdrachten dat je daar maar 2 dagen in de week werkt?

Verder denk ik dat het met opdrachten hetzelfde is als met banen in loondienst: iedereen schreeuwt om fulltimers. Ik zeg met opzet "schreeuwt", want we zitten (nog steeds) in een periode dat er in bepaalde marktsegmenten minder aanbod is dan vraag. Er zullen echter heus wel werk-/opdrachtgevers bestaan die uiteindelijk eieren voor hun geld zullen kiezen. Ze vragen tijden lang om een fulltimer die niet te krijgen is en dan biedt zich daar zomaar een geschikte kandidaat aan voor 3 dagen in de week.

Als je zo onzeker bent over het starten, waarom begin je dan niet gewoon om te reageren op opdrachten? Waarbij je gewoon je te vergeven 24 uur aanbiedt.

Overigens is het natuurlijk altijd zo dat, hoe specifieker jij jezelf aanbiedt (in jouw geval alleen ma/di/do) de kans op een match kleiner wordt. Hetzelfde geldt voor tarieven, regio's en wat je verder maar kunt verzinnen. Maar in principe hoeft dat geen probleem op te leveren, je moet hooguit wat meer geduld hebben.

Succes!
Renée
Met citaat reageren