Los bericht bekijken
  #13  
Oud 22 mei 2008, 12:25
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Als starter investeren in huisstijl?

Ik kan me aansluiten bij Petra, ik ben ook begonnen met een volledig gedrukte huisstijl. Wat voor mij een erg belangrijke reden was: ik kom uit de drukkerijwereld en zie het verschil tussen drukwerk en printwerk net wat te goed. Persoonlijk - zonder een andere mening aan te vallen - vind ik printwerk gewoon niet professioneel en ik zou daar écht niet mee aan willen komen bij mijn klanten. De investering heb je deels zelf in de hand; een fc huisstijl is inderdaad duur, maar gebruik je één of twee kleuren, dan valt het best wel weer mee. Een 200-300 euro ben je snel kwijt, maar ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad.

Eén praktisch nadeel; bij een verhuizing (zoals in mijn geval), is je drukwerk niet meer up to date. Ik heb dit opgelost door op iedere brief/factuur een extra regel te printen met 'Let op, nieuw adres:...'. Als mijn huidige doos leeg is, ga ik nieuw bestellen met mijn nieuwe adres.

Als je niet wilt drukken, zorg dan minimaal voor een goed logo: dit vergroot je herkenbaarheid en het is wel net zo netjes én professioneel als je niet over een half jaar ineens weer met een nieuw logo komt, omdat je het geld er dan wél voor over hebt.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren