Los bericht bekijken
  #15  
Oud 8 september 2009, 13:50
Nouks Nouks is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 september 2009
Berichten: 17
Standaard Re: Hantering spoedtarief in Voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TamTamTekst Bekijk bericht
Het gaat in dit geval, volgens mij, niet om een spoedtarief. Maar om een nieuw tarief dat is gebaseerd op de nieuwe situatie. Dat het daarbij gaat om een krappe tijd doet daarbij, denk ik, niet zo terzake.

Het had immers ook om een andere verandering van situatie kunnen gaan? Bijvoorbeeld dat je ineens veel meer nieuwe informatie moet verwerken dan oorspronkelijk gepland?

Of zie ik dat verkeerd?

Marlies
Zie je denk ik verkeerd. Gaat mij er puur om dat ik mezelf uit de naad heb moeten werken en andere klussen opzij heb moeten schuiven om dit op tijd klaar te krijgen. Vandaar "spoedtarief".

Mijn standaard uurtarief blijft hetzelfde, er moet alleen een speciaal tarief komen voor situaties waarin ik in te korte tijd te veel werk moet verrichten waardoor andere klussen minder prioriteit moeten krijgen.

Ik heb vanzelfsprekend meer uren in rekening gebracht dan geoffreerd. Er was immers meer werk dan geoffreerd. Uiteraard na dit te hebben overlegd. Echter, het feit blijft, zonder spoedtarief was een nieuwe offerte gewoon het nieuwe aantal uur maal mijn uurtarief geworden, terwijl ik dus voor dit soort situaties het nieuwe aantal uur maal een hoger uurtarief zou willen rekenen.
Met citaat reageren