Los bericht bekijken
  #41  
Oud 24 april 2006, 19:08
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Ik spring in.... de discussie. @Hetty: een bureau dat communicatie tot het vakgebied rekent, moet op dit forum (ook een marktplaats wat mij betreft) ook op de d's en t's letten.

@anderen: Elkaar adviseren over promo-uitingen? Het is mij na vijf jaar klussen met HTML zeer goed bevallen om mijn site te laten herontwerpen door iemand met een frisse blik (in mijn geval een beginster in webdesign waar ik vertrouwen in had (http://www.4yourwebdesign.nl). Samen een goede vorm bedenken en daarna de inhoud aanleveren, na het eerste probeersel nog een tijdje over en weer bijstellen. Niks CMS, ik stuur een mailtje met updates (voor bijvoorbeeld publicaties of nieuws) en mijn webmaster(es) zet het er op: mean & lean.

Wat ik nog een beetje mis is deel II van (web)marketing. Wie heeft ervaring met google adwords en wie gebruikt keywords & links op een effectieve manier? Wie houdt zijn/haar statistieken een beetje bij?

Tijdens de lancering van een project in februari ging mijn (unieke) bezoekersaantal van gemiddeld 200 (per maand, ahum) naar 700.
Hoe hoog je dit aantal op? Je site moet meer zijn dan een uithangbord, hoe maak je je site tot een acquisitie- en PR-machine?
Met citaat reageren