Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 februari 2013, 15:17
Wisp Wisp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 16
Standaard

Hallo,
Bij deze mijn ongezouten mening.
De website is in hoofdlijnen prima. Het is wel een hele vlakke website door het kleurgebruik en de contrasten. Misschien dat het zelfs een beetje saai wordt. Wanneer dat het geval is zou het in de grafische details ontzettend lekker moeten zijn, maar dat is helaas niet zo.
De layout is wel wat gedateerd en het valt me op dat er erg veel blokken zijn met tekst erin. Ook wil ik opmerken dat veel zaken niet mooi uitgelijnd zijn met elkaar. Als je de pagina "Trainingen" als voorbeeld neemt is alles in de breedte verschillend wat zorgt voor een onrustig beeld, helemaal als het blokken zijn die niet uitlijnen.

Klopt het dat je naast gedragsveranderaar ook website analyses doet? De combinatie van die twee vind ik wat apart. Dat komt waarschijnlijk omdat als ik in eerste instantie op de website kom en de titel en kleuren/stijl zie moet denken aan iets klinisch en psychologisch. Als ik dan website analyse zie staan past dat niet helemaal in het plaatje naar mijn mening.

Ik heb het wiel natuurlijk niet uitgevonden, maar ik start binnenkort wel met mijn eigen onderneming voor 3D visuals, webdesign en logo+huisstijl ontwerp. Ik hoop dat je wat hebt aan deze feedback. Je kan me ook een prive bericht sturen als je wil.
Met citaat reageren