Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 februari 2013, 16:45
coelho coelho is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2011
Berichten: 33
Standaard Eenvoudig contact management systeem

Ik ben al een tijdje op zoek naar een tool waarin ik mijn contacten kan beheren. In mijn werkveld worden de meeste opdrachten door de klant uitgezet bij recruiters en agencies. Ik probeer regelmatig contact met deze mensen te onderhouden om maar vooral in de picture te blijven. Omdat de contactmomenten zowel telefonisch als per email en soms ook via LinkedIn Personal Messages gaan houd ik graag bij wat ik met wie besproken heb. Dat lukt nog aardig met email, die kun je tenslotte op persoon archiveren, maar notities zijn lastiger onder te brengen.

Ik zou graag een soort van contact management systeem(pje) hebben, waar ik contactgegevens kan invoeren en vervolgens als het ware emails en notities onder kan hangen. Eigenlijk een digitale versie van de analoge kaartenbak die ik vroeger nog wel eens gebruikte voor dit soort dingen.

Zoek in google op CMS en je wordt werkelijk doodgegooid met systemen, echter stuk voor stuk veel te uitgebreid voor mijn toepassing. Ik hoef er mijn boekhouding niet aan te koppelen en analyses over wie een potentiële klant kan zijn hoef ik ook niet te draaien. Gewoon een simpele tool blijkt echter onvindbaar. Het liefst had ik Outlook addressbook gebruikt, maar helaas bied dat weer geen mogelijkheid om informatie aan te hangen.

Wie kan mij een systeem aanraden dat aan mijn wensen voldoet? iPhone integratie zou helemaal geweldig zijn, dan kan ik ook onderweg notities toevoegen.
Met citaat reageren