Discussie: Freelancer biedt zich aan Freelance webontwikkeling
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 juli 2019, 15:04
cornelisdigitaal cornelisdigitaal is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2019
Berichten: 1
Standaard Freelance webontwikkeling

Ik ben langzaam maar zeker weer toe aan een nieuwe freelance opdracht op locatie. Maar voor wat voor functie dan precies?

Officieel wordt wat ik doe "digital marketing engineer" genoemd, maar eigenlijk betekent het gewoon dat je een techneut bent met uitgebreide kennis van online marketing. En dan in mijn geval weer gecombineerd met een voorkeur voor het Wordpress/WooCommerce platform.

Ik heb in de afgelopen decennia ook andere rollen vervuld op het gebied van (online) techniek:

fullstack webontwikkelaar, online marketeer, systeem- en netwerkbeheerder, systeemarchitect, workshopgever, teamlead, contentmarketeer, DBA, community manager, vormgever, webredacteur, product owner, usability expert en sinds 2018 zelfs schrijver...

Maar hoe de opdrachtgever de functie ook wil noemen of invullen, wat ik eigenlijk gewoon wil: het meedenken over en het meebouwen van digitale oplossingen.

Dus ken je een bedrijf dat voor 3 dagen in de week zo iemand als ik wel kan gebruiken? En dat bij voorkeur in de regio Zaanstreek-Waterland-Westpoort-Amsterdam-Noord?

Dan hoor ik het graag!
Met citaat reageren