Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 juni 2007, 11:29
Eva_ Eva_ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juni 2007
Berichten: 2
Standaard Freelance met 1 opdrachtgever, hoe?

Beste Lancelotters

Momenteel werk ik bij een bedrijf als parttime webmaster (2 dagen in de week). Mijn contract kan inmiddels niet meer verlengd worden, en ik kan niet in dienst genomen worden omdat mijn functie binnen de headcount niet bestaat.

Ze willen mij voorlopig in ieder geval graag aanhouden en ze boden mij aan om als freelancer aan de slag te gaan. Probleem is echter dat ik hier nog totaal niet in thuis ben en dat alle informatie me een beetje overweldigt. Veel informatie is er op gericht dat je meerdere opdrachtgevers hebt. Voor mij is dit momenteel echter mijn bijbaan naast mijn opleiding en zou het bij deze opdracht blijven.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hiermee het beste aan de slag kan gaan? Dit qua verzekeringen, opgave aan de belastingdienst, afspraken met mijn werkgever etc. Ik tast momenteel namelijk in het duister en helaas moeten er snel afspraken gemaakt worden.

Zelf wil ik heel graag blijven werken waar ik zit, dus zou graag een oplossing willen vinden. Ik hoop dat iemand mij wat op weg kan helpen!

Alvast bedankt!

Eva
Met citaat reageren