Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 februari 2008, 12:01
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Zeer lange lead-time

Hmm. Je omschrijft het niet al te duidelijk, maar zie ik het goed dat je die concepten in je eigen tijd ontwikkelt en zonder opdrachtgever? Dat je die dus ontwikkelt in de hoop dat iemand er brood in ziet?
Dan denk ik dat je onzelfzuchtigheid je hierin opbreekt. En, ik doe nog even een aanname , je erg solistisch bezig bent.
De oplossing voor jou zou er wel eens in kunnen liggen dat je eerder andere partijen bij je ideeën-ontwikkeling gaat betrekken. Dat wil zeggen: betalende partijen. Dat betekent ook dat de vrijblijvendheid voor jou ervan af gaat...
Om anderen te betrekken zou je misschien je concept-ontwikkeling/project in stukjes moeten opdelen. En duidelijk maken wat men te winnen heeft bij het instappen in jouw project.
Eventueel kan je een partij zoeken die, als het concept een keer is uitontwikkeld, kan meeprofiteren van het concept als dit ook bij anderen wordt ingezet. Een soort mede-investeerder dus.
Dit zijn vaak organisaties die precies nodig hebben wat jij kan maken, hier ook wel wat geld in willen steken, maar niet zoveel als dat het in werkelijkheid kost. Creëer een win-win-situatie.

Kan je hier iets mee?
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren