Los bericht bekijken
  #20  
Oud 22 mei 2008, 10:59
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Reacties via website verbeteren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2breed Bekijk bericht
Ik ben het met vorige reacties eens over het teveel klikken... Jij maakt beeldend werk en dat moet je site ook uitstralen, vanaf de eerste pagina! Ik ben ook vrij snel afgehaakt...
De site heeft inmiddels al een aantal weken een andere layout. Je bent in 2-3 keer klikken op elke pagina binnen de website. Zou je me wat duidelijker uit willen leggen waar je tegen aanloopt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2breed Bekijk bericht
Ook kan je werken aan je pagerank en zoekmachine-optimalisatie. Zo wordt je gevonden en gezien door potentiele klanten.
Nu je toch bezig bent met het herontwerp van je website. Je kunt Flash wel SEO vriendelijker maken en accessible. (Alhoewel de mening grotendeels is om geen Flash te gebruiken voor een gehele website) Zoek bijvoorbeeld op site:2breed.nl in Google. Je site wordt maar 4 keer in google gelist. Dat komt door de Flash zover ik kan zien. Dat zou de lage koude reacties kunnen verklaren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2breed Bekijk bericht
Durf eigenwijs en creatief te zijn in de vormgeving. Blauw/witte sites zijn er zat, die blijven niet hangen. Durf op te vallen. Jij maakt goed professioneel werk, laat dat zien
Dank je voor je compliment! :-) Ik doe mijn best.

Verder zijn die animaties wel super-kick. Heb je die zelf getekend?
Met citaat reageren