Los bericht bekijken
  #24  
Oud 11 november 2007, 16:51
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Zitten jullie op Twitter?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annedien Hoen Bekijk bericht
Maar jeetje, welke behoefte ik had...het leuke voor mij is dat het een sociale behoefte vervult, het lijkt in het gevoel een beetje alsof je direct contact hebt met een club mensen, op een hele directe manier en die factor 'realtime' maakt het heel levendig en betrokken.
In een poging de dingen efficiënter te maken hebben mensen met de komst van het internet/electronische hulpmiddelen ten onrechte zulke op het oog weinig zinvol gekwebbel voor 'ruis' aangezien, terwijl het juist een erg belangrijke manier is van informatie uitwisselen en sociale cohesie veroorzaken. Ik durf zelfs wel te veronderstellen dat het ook goed is voor je hormoonhuishouding, zo wat sociale contacten via Twitter.
Goh, dat is veel meer dan ik dacht. Mijn eerste indruk was inderdaad 'ruis' en een sterk gevoel van 'weer zoiets dat tijd en aandacht kost en waarvan je je kunt afvragen waar het toe dient'.

Citaat:
Misschien dat ADT ook te genezen is door het updaten op een hele aandachtvolle manier te doen...
Ja, daar zit wel wat in. Het is niet een bepaald medium dat ADT veroorzaakt, maar het vele switchen tussen verschillende kleine dingetjes.
__________________
René
Met citaat reageren