Los bericht bekijken
  #17  
Oud 25 juni 2008, 00:24
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Brutale vraag, illegale software

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ontherockz Bekijk bericht
Goed Ramon is duidelijk erop uit alleen zijn standpunt te blijven verkondigenen niet te luisteren naar iemand anders zijn antwoord, zoals ik bijvoorbeeld al geantwoord heb dat ik het absoluut als investering zou zien (over enkele weken) maar als je simpelweg niets hebt om te investeren (nu), is het geen kwestie van er voor over hebben of niet, maar simpelweg een kwestie van hebben of niet. Ook heb ik al meerde malen aangegeven dat ik geen student meer ben en dat ik dingen ernaast doe omdat ik een leuke baan heb die ik nu niet op wil geven, maar als ik af en toe een fijne opdracht krijg voor een leuk visitekaartje of festivalposter, ik ook geen nee wil verkopen simpelweg omdat ik geen kvk inschrijvihg of btw nummer heb.
Ramon probeert het wat duidelijker te stellen omdat het juiste antwoord niet lijkt door te dringen: je koopt het legaal, of je gebruikt open source alternatieven.
Mocht je het niet op de legale toer willen doen dan is dat natuurlijk geheel aan jezelf, maar als je 't wel legaal wil doen dan zijn dat gewoon de keuzes die je hebt.

Dan kan het best zijn dat je er niet teveel geld in wil investeren, of dat je het geld nu niet hebt of weet ik wat nog meer. Daar worden de keuzes echt niet anders van.

Dit is ook een van de investeringen waar je van op de hoogte zou moeten zijn voor je start. De programma's zijn namelijk essentieel voor het uitoefenen van je freelance praktijken.


@Ramon - over het aanschaffen van studenten-versies: die mag je idd alleen als student gebruiken en alleen voor de opleiding - niet voor commerciële doeleinden dus.
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren