Los bericht bekijken
  #6  
Oud 13 maart 2007, 10:52
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: indruk maken met een uniek visitekaartje!

[quote=erix;3836]Ik vind het wel handig alles in een kaartenbak te gooien, ik zie het maar als archief. Ik ben wel redelijk digitaal georiënteerd, maar voor contacten via business cards en agenda hou ik toch het papier aan, daar hoeft nl geen oplader, verlengsnoer, batterij/accu of internetverbinding voor te worden geregeld. Ook is de opstarttijd van kaartenbakje en agenda aanzienlijk korter.
Maar verder sluit ik mij aan bij René: kaartjes zijn functioneel (informatiedragertje) en het is uiteindelijk volstrekt onbelangrijk hoe ze er uit zien (je hangt ze over het algemeen niet ingelijst aan de muur).[/quote]

Dat laatste gedeelte lijkt me niet altijd waar: van bijvoorbeeld een grafisch vormgever verwacht ik een mooi kaartje, als zijn of haar kaartje er niet uitziet, dan heb ik ook niet al te veel vertrouwen in de rest

Wat het onderwerp zelf betreft: ik zou die kaartjes denk ik gewoon bestellen. Ze zijn inderdaad mooi en ze gaan lang mee. Daarnaast straalt het een beetje extra kwaliteit uit. En als je het zelf mooi vind, wat let je? Het is 1x een investering waarmee je komende tijd behoorlijk de sier kunt maken! Het idee dat je iets moois hebt om jezelf mee te presenteren werkt vaak ook door in een gesprek. Ik kan daar zelf in ieder geval aardig enthousiast van worden!
Met citaat reageren