Los bericht bekijken
  #16  
Oud 24 juni 2008, 23:07
Ontherockz Ontherockz is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2008
Berichten: 16
Standaard Re: Brutale vraag, illegale software

Goed Ramon is duidelijk erop uit alleen zijn standpunt te blijven verkondigenen niet te luisteren naar iemand anders zijn antwoord, zoals ik bijvoorbeeld al geantwoord heb dat ik het absoluut als investering zou zien (over enkele weken) maar als je simpelweg niets hebt om te investeren (nu), is het geen kwestie van er voor over hebben of niet, maar simpelweg een kwestie van hebben of niet. Ook heb ik al meerde malen aangegeven dat ik geen student meer ben en dat ik dingen ernaast doe omdat ik een leuke baan heb die ik nu niet op wil geven, maar als ik af en toe een fijne opdracht krijg voor een leuk visitekaartje of festivalposter, ik ook geen nee wil verkopen simpelweg omdat ik geen kvk inschrijvihg of btw nummer heb.

Niet iedereen doet zaken met grote bedragen en investeert grote bedragen. Dat kleinschalige bedrijfjes geinteresseerd zijn in het wel of niet hebben van officiele software lijkt me dan ook een misvatting van iemand die gewend is om met grote opdachtgevers om te gaan. Sommige mensen werken wat kleinschaliger.

Maar goed.
Deze onderwerpen zijn hier dus niet bespreekbaar,
dus wat mij betreft kan deze topic gewoon verwijderd worden.
Ik ga ervanuit dat jullie je eerste visitekaartjes en flyertjes gemaakt hebben met software pakketten van 2600,- toen jullie net van de opleiding kwamen (voor de mensen van het post letterzetten en papiertjes waxen.)
Met citaat reageren