Los bericht bekijken
  #18  
Oud 25 juni 2008, 09:55
Ontherockz Ontherockz is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2008
Berichten: 16
Standaard Re: Brutale vraag, illegale software

Het antwoord dringt prima tot me door, maar antwoorden als studentenversies heb ik niets aan omdat het niet commercieel gebruikt mag worden en ik geen student meer bent, dus als ik datzelfde antwoord twee keer krijg, is dat een beetje raar.

Ik heb nooit gezegd dat ik het op de illegale tour WIL doen, maar stel dat het een korte periode niet anders kan, komen daar dan grote problemen van?
Volgens jullie wel, dus is het mij duidelijk dat ik op de een of andere manier haast moet zetten achter de financiering van de software. Dank daarvoor.

Ik was hier prima van op de hoogte voordat ik hiermee begon, daar heb je helemaal gelijk in. Maar na een mooi startkapitaal gespaard te hebben van rond de 4000,- (meer heb je niet echt nodig als thuiswerkende) kapte mijn auto er van de week totaal mee en was niet meer te redden. Op de sloop krijg je weinig terug en dus moest ik halsoverkop een nieuwe auto kopen. Door deze financiele tegenslag vroeg ik mij dus af wat er gebeurt als ik het kopen van software enkele weken uit zou stellen.

Dit hebben jullie mij echter duidelijk gemaakt en ik ga hier deze week nog werk van maken. Het krediet van bizner is bijvoorbeeld een tip waar ik echt iets aan heb, dank!
Met citaat reageren