Los bericht bekijken
  #8  
Oud 14 september 2006, 15:02
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 42
Standaard Re: Licenties van software; hoe zit dat??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conk Bekijk bericht
Als je de Engelse taal machtig bent kun je ook de Engelstalige versie aanschaffen. Dat scheelt een hoop geld.

Standaardversie kost ongeveer 1190 incl btw

Premium kost ongeveer 1500 incl btw


Zie de website van Adobe voor de verschillen tussen beide pakketten:

Adobe Creative Suite 2 English (Windows of Mac)

De prijzen van de pakketten kunnen ook nog eens wisselen per aanbieder. Kijk maar eens hier.

In principe raad ik wel Premium aan omdat daar Acrobat Professional bij zit en je als grafisch ontwerper tegenwoordig niet meer zonder pdf's kunt werken.

Een upgrade is niet nodig. (Pas weer als je software verouderd is.)



Dank je wel, had al wat zitten googellen, maar kwam er niet helemaal uit met dat premium etc. wel dat zo'n pakket goedkoper moest zijn dan alles los.ook misco was ik nog niet tegen gekomen.
BSA al wel, dat is blijkbaar de instantie die controleerd.
tuurlijk wil ik, als ik straks van start ga, het liefst alles proffessioneel aanpakken,
maar wat is er mis met sparen en in de tussentijd wat oefenen met gedownloade programma's?
ik snap ook wel dat dat niet aangeraden kan worden op deze site, maar het lijkt mij heel sterk dat iedereen op deze site officiele windows gebruikt en dat vanaf het begin af aan, en altijd alle muziek en films koopt, en dus nooit vroeger met zijn cassetterecordertje of videorecorder enz bezig is geweest
als dat zo is ben ik elvis, haha (of hebben jullie bill gates zo rijk gemaakt? haha)


zit alleen nog met het dilemma dat op de opleiding alles op Mac wordt gedaan(ook huiswerk dus) en ik zelf over een pentium 4 pc beschik, waar ik eigenlijk toch wel op wil gaan werken.... volgens mij gaan steeds meer grafische bedrijven over op de windows versies ..toch?
Met citaat reageren