Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 januari 2009, 16:55
jazzvb jazzvb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Zijn dit aanvaardbare voorwaarden?

Ik heb de voorwaarden gepost omdat het er niet zo veel zijn (bij printen paar A4'tjes). Maar ik ben al blij met elke reactie en zeker met antwoorden op vragen.

@ ramon, dit was ook mijn eerste gedachte en ook in die bewoording: vaag.

Dus hier mijn eerste vragen:
1. Er staat onder 'Partijen': Dicon Automatisering B.V. met beperkte aansprakelijkheid gevestigd te... Mag ik ze vragen welke deze beperkte aansprakelijkheid is om dit dan vast te leggen?

2. Artikel 5.2: een betalingstermijn van 8 dagen; is dat niet heel erg weinig? Ik las elders op dit forum dat het wettelijk 30 dagen is (hoewel er bij staat dat dat geldt als er geen betalingstermijn is overeengekomen).

3. Artikel 6.1: Deze Overeenkomst gaat in op de datum van ondertekening... Ik heb liever dat de overeenkomst ingaat op het moment dat de software werkt. Straks duurt het drie maanden door allerlei 'omstandigheden' eer alles op gang komt. Zou ik daar sterk in staan om dit te verlangen?

4. Artikel 2: Aan de toestemming kunnen voorwaarden worden verbonden.
Zou ik deze voorwaarden ook niet op papier moeten laten zetten?

5. Onder 'Overwegen het volgende' staat dat Dicon oa internet aanbiedt. Maar ik heb al internet. Kan ik dat laten schrappen en de kosten lager laten uitvallen?

Dit is het begin van mijn specifieke vragenlijstje. Heel erg bedankt voor jullie reacties en hulp.
Met citaat reageren