Los bericht bekijken
  #29  
Oud 30 januari 2012, 14:07
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Werk hoeft niet altijd leuk te zijn, maar als ik door wat minder te verdienen wat meer plezier kan hebben grijp ik die kans graag.

Zo denk ik er nu bijvoorbeeld over om me eens in de twee weken eens te laten helpen in de huishouden, want ik HAAT het huishouden. Ik zie constant door het hele huis allemaal dingen die nog moeten gebeuren en dat frustreert behoorlijk. Als ik daar wat hulp bij zou hebben, zou dat me weer kopzorgen schelen.

Ook de reden dat ik een accountant heb die veel financiële zaken regelt. Ik HAAT gedoe met de administratie en heb helemaal geen zín om me daarin te verdiepen. Natuurlijk wil ik wel wát verstand hebben van wat er gebeurt, maar ik houd de gespendeerde tijd aan dit soort dingen op een absoluut minimum

Ik zie mijn freelancewerk (wat ik naast mijn parttime baan doe) dan ook als een soort, ehm, ruilwerk (naast het deel dat ik verdien dat ik meteen in eigen zak kan steken ). Door bijvoorbeeld 3 uur freelancewerk te doen - wat ik doorgaans best leuk vind - kan ik m'n accountant 2 uur aan het werk zetten om de minder leuke taken op zich te nemen. 1 uur freelancewerk is ook weer 2 à 3 uur poetsvrouw. Dus nouja.

Kortom: liever wat minder winst en daardoor minder kopzorgen dan andersom.
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren