Los bericht bekijken
  #28  
Oud 10 december 2007, 15:36
JuliaV JuliaV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 44
Standaard Re: Kent iemand Logowinkel.nl?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youneedstyle Bekijk bericht
Ik hoor van collega ontwerpers dat dit soort sites vaak bezocht wordt door kleine huis-tuin-en-keuken ontwerpers (amateurs?).
Mijn persoonlijke mening is dat een logo mede de feeling van je company bepaald. Hiervoor is een goede kennis van klant en opdrachtgever nodig, en die band kan je opbouwen in een gesprek met een professioneel grafisch ontwerper.
Klopt, dat idee heb ik ook. Ik zou zelf niet snel een logo laten ontwerpen via zo'n site. Hoewel ik het niveau op logomatch toch wel iets hoger vind liggen dan op de andere genoemde sites. (designers kunnen op basis van hun portfolio toegelaten worden)

Maar voor kleine ondernemers met een klein budget kan zoiets best een uitkomst zijn.
Bovendien zijn er ook genoeg "echte" reclamebureau's die in mijn ogen slechte ontwerpen leveren.

Gelukkig heb ik goede connecties met een professionele vormgever, maar als ik die niet had zou ik in eerste instantie op zoek gaan via internet. Online portfolio's bekijken van bureau's in de omgeving. Vervolgens een afspraak maken met 2 of 3 bureau's waarvan de ontwerpen me aanspreken. Uit die gesprekken zou ik bepalen met wie ik de beste klik heb en wie prijstechnisch het meest interessant is.
Met citaat reageren