Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 maart 2012, 19:28
gokaren gokaren is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 5
Standaard vervolg

Dank u wel voor de reactie, u heeft verstand op dit gebied te zien aan uw bedrijfsnaam.
Zit de volgende gedachtegang er heel erg naast?....want ik vind het nog niet eens zo onlogisch;
Aan de ene kant ben ik eindconsument, maar nog meer ben ik gebruiker. De woningbouw is eindconsument. Ik ben de huurder en breng op eigen kosten verbeteringen aan in andermans eigendom. Als ik dit vrijwillig zou uitvoeren bij iemand anders, waarvan ik de kosten dan natuurlijk doorbereken, mag ik dit wel meetellen voor het urencriterium.
Hoezo niet in mijn huurhuis?

In dit geval betreft het een verbouwing aan mijn huurhuis. Het huis is van de eigenaar. Ik geef het aan hun weg, dus zou ik de uren mogen meetellen mijns inziens. Ik loop zelfs een eigen risico in het geval het niet goed uitpakt, nog meer tijd en nog meer kosten. Ik heb geen jarenlange staat van dienst. Baseert u uw antwoord naar eigen inzicht of kan ik dit ergens terugvinden? Zijn er mensen met ervaring hierin?
Als ik het huis verlaat, heeft de eigenaar een beter huis om te verhuren en kan daar meer geld voor vragen. Is de eigenaar het er niet mee eens, moet ik alles weer veranderen voor zover mogelijk in de originele staat. Ik heb er geen enkel baat bij alleen dat ik heb kunnen oefenen, maar het wordt zeker ook mooier. Ik heb de toestemming voor de veranderingen trouwens gekregen.

Weet u verder wat de eisen zijn voor het meetellen van uren voor het urencriterium bij dingen die je uitprobeert en oefent, oftewel van alles om je vak beter te kunnen uitoefen en het uitbreiden van je vaardigheden, zoals de belastingdienst dat noemt.
dank u wel
groet karen
Met citaat reageren