Los bericht bekijken
  #3  
Oud 25 september 2011, 11:19
estheres estheres is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2011
Berichten: 3
Standaard

Sorry okt 2010 moet zijn nov 2010, 15 nov om precies te zijn.

En omdat nov en dec drukke maanden zijn met veel inkomsten (mijn inkomsten zijn zeer onregelmatig) is het me denk ik pas later opgevallen.
Het leek mij net zo van belang waar het geld stond. (eenmanszaak) Dus ik heb me daar niet zo druk over gemaakt.

Ik heb het geld ook niet hoeven uitgeven zakelijk inderdaad maar dat had maar zo gekunt natuurlijk als bijvoorbeeld computer of geluidsinstallatie ofzo het begeeft (die zijn beide al ruim over hun afschrijvingstijd heen maar functioneren nog prima dus doe ik ze niet weg). Het lijkt me toch wel normaal om ook standaard wat geld op een zakelijke rekening te mogen hebben staan? Al kan ik nergens terug vinden hoeveel er dan op mag staan.

Maar het lijkt me toch sterk als er niet een boekhoudkundige oplossing is om dit recht te zetten? Dan kunnen de belastingen altijd nog bepalen of ze dat onterecht veel zakelijk geld vinden of niet.
Ik bedoel als ik per ongeluk teveel naar een derde (bedrijf ofzo) had overgemaakt dan kan ik dat toch ook op de een of andere manier wel opnemen in mijn boekhouding? (hoop ik toch)
Met citaat reageren