Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 februari 2009, 10:25
mkolthof mkolthof is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 september 2008
Berichten: 11
Standaard Zucht, niet de VAR die ik wil (row ipv wuo)

Vorige week een voor het eerst een VAR aangevraagd (wuo), maar gisteren een brief gekregen dat het wordt aangemerkt als resultaat uit overige werkzaamheden.. Ben hier natuurlijk niet zo blij mee en wil bezwaar maken (overigens denk ik dat ik echt recht heb op een WUO)
Ik heb de meeste vragen denk ik zo wenselijk mogelijk ingevuld (meer dan 2000 euro investeringen, meer dan 700 uur, 3 tot 7 werkgevers), het enige nadeel is: ik ben producer bij tv-programma's en werk ook in andere functies achter de schermen.. Dat betekent dat ik veel op kantoor zit (hun kantoor) en ook niet zo heel erg mn eigen tijd kan indelen. Ook zijn er mensen die hetzelfde werk in loondienst doen (maar of de belastingdienst dat nou zo erg vindt?)
Ik zal als dat voor jullie handig is vanavond even een uitdraai opzoeken van mn aanvraag.. Maar hebben jullie nu alvast tip over hoe ik het moet aanpakken bij mn bezwaar? moet ik een algemeen verhaal houden over mn functie en wat dat met zich meebrengt, of is het slimmer een nieuwe aanvraag te doen met betere antwoorden (onder het mom: verkeerd begrepen)

Met groet,

Meike