Los bericht bekijken
  #15  
Oud 24 april 2006, 20:47
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers

Mmmh, ongevraagd e-mail sturen, is dat niet strafbaar?

Misschien is het sympathieker om te werken met een e-mail management programma en dit in te zetten voor een nieuwbrief die je bijvoorbeeld 1x per twee maanden verstuurt, gekoppeld aan je website.
Als je daar een unsubscribe-optie aan vast plakt, komt het al minder agressief over.

Ikzelf (en ik ben vast niet de enige) krijg regelmatig mail (spam) die goed bedoeld is (bijvoorbeeld een belastingadviesbureau of een detacheringsbureau dat op basis van vage selectiekenmerken mij in het bestand heeft gestopt), maar ik word daar erg naar van. Als het slecht of geheel fout gericht is (ik hoor niet tot de doelgroep), dan word ik juist erg boos en heeft het bedrijf in kwestie volkomen afgedaan. Er zijn na zo'n 30 jaar direct marketing historie erg goede methoden, technieken en systemen en iedereen die maar wat aanrommelt (cold calling/cold mailing) neem ik niet meer serieus. In zo'n situatie werkt DM dus contraproductief en dat is funest voor je lage kans op succes (bij erg goed uitgevoerde DM hooguit zo'n 1%)....

Kortom, steek je energie in slimmere vormen van communicatie....
Met citaat reageren