Los bericht bekijken
  #27  
Oud 31 mei 2008, 12:02
Hilde Hilde is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2007
Berichten: 14
Standaard Re: Reacties via website verbeteren

Zojuist heb ik je website even bekeken.
Op zich is hij wel overzichtelijk, maar voor iemand met een creatief beroep zoals jij is het wel erg saai. Ik zou zeker meer illustraties en foto's gaan gebruiken, dat spoort mensen aan om langer te blijven hangen. Veel internetters zijn toch erg gericht op beelden, vaak meer dan op tekst.

Zelf heb ik wel een soort 'artistieke' website, maar het is heel goed mogelijk om deze te verfraaien met plaatjes en toch de laadtijd snel te houden.
Nu heb ik het voordeel dat ik mijn twee websites zelf bouw en onderhoud en dus alles naar mijn eigen wensen kan aanpassen.
Als je bijvoorbeeld je plaatjes voor je website bewerkt in een programma als 'Photoshop' dan kun je ze heel geschikt maken voor websites, zonder dat ze te groot worden.

Nog een verbetertip voor jouw site: Je hebt op elke pagina precies hetzelfde rijtje met menu-items staan (Voorpagina, Diensten, Links, enz.), maar als je je bijvoorbeeld bevindt op de pagina 'Diensten' dan is het overbodig om in het menu de optie 'Diensten' te laten zien, daar ben je immers al!
Verder zou het misschien leuk zijn je portfolio iets duidelijker te maken.

Ik hoop dat je het niet te persoonlijk opvat, maar dat je met deze opbouwende kritiek je voordeel doet.

Heel veel succes in elk geval!
__________________
www.hildereurink.nl DTP, webontwerp, dessinontwerp
www.schildertuin.nl website vol creativiteit
Met citaat reageren