Discussie: Feedback gevraagd
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 15 mei 2007, 21:17
Sandra Schoppers Sandra Schoppers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 22
Standaard Re: Feedback gevraagd

Hartelijk dank voor jullie kanttekeningen, heel waardevol!

@Sofie:
Ik ga morgen snoeien in de tekst en hem korter maken. Ik moet een echte elevator pitch bouwen, ik kan er niet omheen, zie ik

@Rene:
Ik moest erg lachen om de opmerking 'brochures zijn zoooo 1996' , nu ik er nog eens van een afstand naar kijk is dat ook zo. Het zal je niet verbazen dat ik jarenlang bij de Rabobank gewerkt heb, het is bij de Rabo normaal dat je zelf bijna je eigen psycho-analyse bij je POP schrijft, vandaar dat ellenlange geneuzel over wie ik ben Je hebt gelijk, de inhoud van de brochure is geschikter voor een website.
Maar dan vraag ik me af: is het uberhaupt zinvol om een brochure te maken of kan ik beter goede visitekaartjes maken met een verwijzing naar een (nog te bouwen) website?

@Erix
En inderdaad, ik ga nog eens goed nadenken over de doelgroep. Opzij is een goede, maar dan redeneer ik 'andersom'. Ik moet eerst zelf definieren wie ik wil bereiken en daarna de desbetreffende kranten/tijdschriften erbij zoeken. Nog even research doen dus. Valt niet mee, Nederland is een ontploft oerwoud aan kranten/tijdschrijften, maar dat betekent dus ook dat er genoeg kansen zijn als je een goed verhaal op de juiste plek neerlegt.

Dat er verzet doorklinkt in mijn verhaal heb je goed gelezen, je mag gerust over woede spreken. Ik krijg namelijk een baard van sociale gedragsregels/protocollen die de vrijheid van het individu beknellen. Dat is mijn stokpaardje en ik zal niet rusten voordat ik er alles aan gedaan heb om hier een stuk bewustwording over te creëren.

De beweringen die ik doe zijn gebaseerd op wat ik zelf om me heen waarneem, door gesprekken met mensen, en intuïtief. Ik vind namelijk dat je niet persé een titel hoeft te hebben om stellingen te poneren in een krant of tijdschrift. Je komt ook een heel eind met gezond en nuchter verstand. Ik heb de afgelopen maanden verschillende artikelen van doctorandussen in een regionale krant gezien die beweringen deden waar je kromme tenen van krijgt. Een titel is geen garantie voor 'making sense'.
Toch ben ik me terdege bewust van de subjectiviteit die mijn stellingen kunnen bevatten en neem daarvoor mijn verantwoordelijkheid. Ik wil dan ook een serieuze poging doen enige objectiviteit aan mijn waarnemingen toe te voegen door de studie antropologie die ik in het najaar wil volgen.

Hoe denk je dat ik blijk zou kunnen geven van inhoud? Door verdere uitleg te geven over mijn beweringen? Ga ik dan niet te diep op zaken in?

Dank jullie wel !

Met vriendelijke groeten,

Sandra Schoppers
Met citaat reageren