Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 augustus 2007, 12:35
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Meedenken bedrijfsnaam?

Hoi Lancelotters, collega's!

Wat een ontzettend leuke en goede site is dit. Dit is mijn eerste bericht hier, maar er zullen er zeker meer volgen. Ik ben nog bezig met mijn website en elevator pitch. Dus dat volgt nog!
Eerst gooi ik hier 's een vraag in de groep waar ik al een tijd mee worstel.
De werknaam voor mijn bedrijf is tot nu toe geweest:
A**** Training- en Projectenbureau.
Waarbij A**** staat voor mijn achternaam.

Graag zou ik uit de naam duidelijker laten blijken wat ik doe. Veel 'bureaus' geven namelijk trainingen op gebied van persoonlijke ontwikkeling, terwijl ik me juist richt op praktische toepassingen: software, instructies, trainen in nieuwe procedures etc. Omdat ik me niet alleen richt op trainingen, maar ook aanverwante projecten heb ik de naam ruimer gekozen. Zelf vind ik projecten echter wat vaag. In mijn geval betekenen 'Projecten' dat ik bijvoorbeeld ook een software-omgeving inricht, dat ik helpfiles schrijf, een implementatietraject op de werkvloer begeleid of data omzet of help om te zetten. Waarschijnlijk begrijpen jullie dat ik me daar ook niet helemaal op vast wil laten pinnen, want je weet nooit wat er voorbij komt bij de opdrachtgever waar ik toevallig heel goed in ben.

Concreet is mijn vraag dus: hoe kan ik duidelijker uit de bedrijfsnaam laten zien dat het om 'praktische' trainingen gaat?
Het woord bureau mag er sowieso uit, Training(en) moet blijven. Ik heb gekozen om mijn achternaam te gebruiken omdat deze vrij uniek is, niet te lang en ik vind het handig dat deze met een A begint.

Hebben jullie ideeën?
Ik waardeer jullie meedenken zeer!
Met citaat reageren