Los bericht bekijken
  #6  
Oud 5 augustus 2011, 10:31
GerB GerB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 december 2009
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Tsja, misschien moet ik daar inderdaad maar eens over gaan denken. Echt veel keus is er niet. ABN/AMRO heeft me nooit erg aangesproken, dus voor je het weet zit je dan toch bij de Rabobank Doet die dit soort dingen sneller?
Ik zit zelf bij de Rabobank en ben er best tevreden over. Grote gemak: je kunt gewoon bij ze binnenlopen voor dit soort zaken. Zo heb ik zelf toen ik zowel privé als zakelijk naar de Rabobank overstapte een soortgelijke blunder gemaakt. Ik had 4 nieuwe passen (privé persoonlijk, privé gezamelijk, creditcard en zakelijk) met evenveel nieuwe pincodes. Plus dat we op het werk net een nieuwe alarmcode hadden en je bij het inloggen op internetbankieren ook steeds je -4cijferige- pasnummer moet invoeren...

Ik deed mijn best om alles goed te koppelen, maar 1x ging het dan toch mis. Ik blokkeerde toen mijn internetbankieren en kon toen dus niet heel veel meer. De volgende dag naar de bank gelopen, situatie uitgelegd. Er moest een nieuwe pas komen (met weer een nieuwe pincode...) en dat ging inderdaad ook 10 dagen duren. Maar om me toch van dienst te zijn zorgden ze er wél per direct voor dat ik via een andere pas ook bij de rekening kon waarvan ik de pas had geblokkeerd. (normaal kun je dat voor privé onderling wel, maar is privé en zakelijk niet gekoppeld, toen dus wel even)

Op die manier was het probleem dus eigenlijk direct opgelost. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je niet altijd een bank op loopafstand hebt en het daardoor niet altijd zo makkelijk gaat als bij mij, maar volgens mij hebben Rabo en ABN wel een veel betere dekking met hun kantoren. Want met zulks kun je natuurlijk niet bij het postagentschap terecht.
Met citaat reageren