Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 maart 2008, 14:00
B.Aalbers's schermafbeelding
B.Aalbers B.Aalbers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 49
Standaard KvK inschrijfformulier - een paar vragen

Beste Lancelotters,

Bij het invullen van het KvK inschrijfformulier voor een eenmanszaak ben ik blijven steken op een paar vragen.

Allereerst vraag 2.5:
2.5. Verkoopt het bedrijf producten aan consumenten? (detailhandel)

Ik heb al gezocht op het forum, maar kwam helaas maar een halve aanwijzing tegen van Illutic:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illutic
Okee, net de KvK even gebeld Die vraag is alleen voor daadwerkelijke producten (voor bijv. een winkel), ik hoef er dus niks aan te wijzigen en ik mag helemaal zelf weten of ik aan consumenten lever of niet.
Nu vraag ik mij af wat ik hier moet invullen, want voor mij geldt ook dat ik geen daadwerkelijke producten lever maar websites of grafisch ontwerp?

Als vervolg hierop vraag 2.6 t/m 2.8:
2.6 Verkoopt het bedrijf producten aan bedrijven? (groothandel)
Ik heb hier 'ja' aangegeven, hoewel dat als ik Illutic zijn uitleg goed begrijp, ook niet hoeft? want ik verkoop nog steeds geen echte producten.

2.7 Importeert het bedrijf producten & 2.8 Exporteert het bedrijf producten
Ook deze 2 vragen vind ik wat vaag. Is het export wanneer ik bijvoorbeeld een cd-ontwerp voor een engelse band heb gemaakt?

Dan nog even een vraag omtrent vraag 2.3 van het formulier, de omschrijving van de bedrijfsactiviteiten, wat jullie van de volgende omschrijving vinden:
Citaat:
"Realisatie van multimedia producten waaronder grafische en technische ontwikkeling van webapplicaties en grafisch ontwerp voor zowel digitaal als analoog gebruik.
Met citaat reageren