Los bericht bekijken
  #59  
Oud 7 juni 2006, 21:55
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Dag Isa! Mooie site hoor, en geen enge foto's (ik ben in ieder geval niet geschrokken, de fotograaf heeft je vastgelegd zoals ik je ken ).
Ik vermoed dat je met je tone of voice een bepaalde doelgroep sterk aanspreekt en een andere juist niet. Als de webbezoekers en jouw doelgroep overeenkomen en er business uit rolt, heb je goed gekozen.

Maarja, één ding vind ik wel erg uit de toon springen: het feit dat bij de menu-optie 'mogelijkheden' een nieuw venster wordt geopend, dat geheel buiten de site valt. Jouw webdesigner moet hier binnen de site zelf een oplossing voor kunnen verzinnen. Het is noodzakelijk de instructie te lezen, want in het nieuwe scherm zie ik direct dat de content aanklikbaar is, maar pas na enig geëxperimenteer (lees: loos geklik) lees ik (ja, zo zijn mensen, eerst doen & proberen en dan pas lezen) dat ik een balletje ergens naar toe moet slepen. Mmmh. Word ik hier aan het werk gezet omdat een vreselijk creatieve creatieveling iets interactiefs ( Ik interacteer met een website ) heeft bedacht?

Kortom: kleine oprisping in een verder mooi geheel
Met citaat reageren