Los bericht bekijken
  #52  
Oud 11 mei 2006, 22:11
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Wat vinden jullie van foto's van jezelf op je eigen site? Ik denk dat het wel goed is om te doen. Het geeft toch een indruk van wat voor soort mens je bent. Toekomstige relaties zijn denk ik wel nieuwsgierig naar je uitstraling ofzo. Zeker als je in mijn geval een vrij persoonlijke dienst levert als een training geven of een team leiden. En hoe groot moet de foto zijn? Heel bescheiden of gewoon lekker groot op de home? En tegen een neutrale achtergrond of moet het decor ook iets over jezelf zeggen? Ik vind het moeilijk. Ik heb gemerkt dat de foto die ik nu heb heel verschillende reacties oproept. Ik heb een nep parelkettingkje om. De één vindt dat zakelijk/vrouwelijk. De ander denkt dat ik een rechtse trut ben. Ik kijk een beetje guitig. Sommige mannen vinden dat 'cheeky'. En tegelijk wordt het niet zo daadkrachtig gevonden.

HELP. Hoe gaan jullie om met dat fotogedoe? Ik wil in elk geval een professionele fotograaf vragen. Ik heb al iemand in deze Ledenlijst gezien.
Zijn er ook mensen die expres GEEN foto van zichzelf op hun site hebben en waarom dan?
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren