Discussie: Graag feedback op website ACL Opleidingen
Los bericht bekijken
  #8  
Oud 30 oktober 2008, 11:59
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: ACL Opleidingen

Zo Andrea,

schrik niet als ik wat vreemds zeg Concider it "leesvoer" en verbeterpunten

Righty , wat hebben we hier, lichte site, beetje leeg qua content op de homepage.
Denk dat je hier nog een over na moet denken, de homepage moet uitnodigend zijn anders klikken mensen ( echt snel ! ) weg.

Je navbar bovenaan ... waarom links uitlijnen? Gewoon centreren toch?

Opzich wel aardig al die tekstgroottes , net als een tagcloud ( onderaan http://www.phpbbinstallers.net/board/search.php ), maar het schiet zijn doel voorbij.
Ik zie supergroot "nieuws" staan, dus dat zal wel belangrijk zijn, ik dus klikken ... wat zie ik ? Een vrijwel lege pagina die meldt dat er in feite nog geen nieuws is ... valt onder de categorie "beetje jammer".

Lettergrootte content: echt te klein, en zo oud ben ik nog niet eens !

Wat doet freefind op een website? wat is de relatie van die 4 links aan R kant? en waarom staat er heel droog "link:" ?

De over andrea pagina is erg grappig in mijn opzicht, ik zie meteen dat je plaatje een jpg is EN verkleind is in je browser waardoor hij er echt niet uitziet. Verklein m even op je PC en upload hem in goede kwaliteit jpeg of gewoon png!

Contactpagina, waarom geen linkjes maken? Nu moet ik copy pasten, erg vervelend.

Onderaan (Footer) ik zie "actief, communicatie en, leven lang leren" , geweldig, maar wat moet ik ermee? T zijn ook geen linkjes dus ik heb geen idee wat ik er van moet denken.


Wbt de techniek, ik hoop dat er meer lessen aankomen, want de afwerking (technisch dus) is matig.
Ik zie dat je frames gebruikt. Ok leuk om te leren maar frames is echt van maar dan 5 jaar terug.
Verder heb je op je index 3x een stylesheet die je _niet_ nodig hebt, want die frames zelf hebben op hun pagina al de correcte ( ../ ) stylesheet.
Weghalen dus.

De css van de linkjes aan R zijde gaat niet helemaal goed denk ik , in verschillende browsers hebben de linkjes andere kleuren.

Verder zie ik nergens meta tags ( keys, description ) ( + robots.txt ) en gebruik je hele oude HTML:
<center><font size="+3"><b>acl opleidingen</b></font></center>
<b> bijvoorbeeld is allang <strong> geworden.

Geef paginas ook fatsoenlijke titels:
http://www.aclopleidingen.nl/html/london.htm dit is een blogitem, maar heet "Untitled" ...

Sitemap klopt je home link niet die is 404


ergo, nog veel te doen lijkt me, ik hoop dat je er wat aan hebt !
Met citaat reageren