Los bericht bekijken
  #12  
Oud 25 april 2006, 11:58
Mig127's schermafbeelding
Mig127 Mig127 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2006
Berichten: 6
Standaard Re: Acquisitieverlamming ;-)

Hoi Olja,

Ik heb je pm ontvangen en reageer ook ff via de site dan kunnen anderen het ook lezen.
laat ik beginnen met reactie op je mailing. Hier een link die verteld hoe je zoiets moet opzetten. De link gaat over e mails maar het geldt hetzelfde voor een schriftelijke mailing.
http://www.mixe.nl/realisatie/10mees...lmarketing.php
Verder doet je site het niet?? Komt niet professioneel over

Het is niet echt mijn vak maar als ik je profiel lees dan misschien zo iets

De tryout opzetten gaat als volgt je kiest een onderwerp waar bedrijven meer over zouden willen weten. Daar hou je een verhaal over van bv 45 min. Vertel een verhaal dat leuk is en waar de mensen wat van kunnen opsteken. Stel je zelf kort voor en begin je "lezing". Mij persoonlijk irriteert het als mensen van de 45 minuten 10 min vertellen hoe goed ze zijn.
Laat je een casus zien, dat vertaald makkelijk naar jezelf. Liefst van jezelf maar kan ook een voorbeeld zijn. Als bedrijven van te voren vragen hebben ga daar op in tijdens je verhaal.
Dan is het tijd voor de vragen . Stel ook vragen aan de bedrijven hoe ze nu bepaalde dingen aan pakken.

Het uitnodigen van bedrijven
Benader bedrijven die je al kent. Of bel bedrijven op en vraag of ze gratis en vrijblijvend naar zo,n avond willen. Geef aan waar het overgaat en dat er ruimte is voor vragen.

De ruimte
Zorg dat de avond plaats vind in een nette plek. Misschien zelfs een plek waar men na je verhaal naar de bar kan gaan bv een hippe kroeg. Doorpraten onder genot van een biertje is altijd goed.

Ik hoop dat je er wat aan hebt want ik doe ook maar een gok. Bedrijven moeten er tijd insteken om langs te komen dus zorg dat het de moeite waard is voor ze

succes

Michiel
__________________
www.boomdesign.nl

Design is meer dan mooi
Met citaat reageren