Los bericht bekijken
  #10  
Oud 1 mei 2007, 21:45
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Website wordt niet meer geüpdated door Google

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laMark Bekijk bericht
Dat de waarde van keywords en description is afgenomen is duidelijk. Naar mijn mening is echter nooit officieel bevestigd door bv Google dat ze geen waarde meer hebben?
Niet dat ik weet inderdaad, maar er is toch vrijwel niets officieel bevestigd door Google?

Citaat:
De meningen hierover lopen nogal uiteen!
Zeker, zoekmachineoptimalisatie is een wereld van geruchten, vermoedens en mythes. Het hardnekkigst zijn de regels die ooit waar waren, maar die inmiddels achterhaald zijn. Veel mensen realiseren zich niet dat zoekmachineoptimalisatoren en zoekmachines in een wapenwedloop verzeild zijn.

Wat blijft? Optimalisaties die de kwaliteit van de content ten goede komen door de ogen van de onafhankelijke bezoeker. Dat is namelijk waar zoekmachines zich op richten.

Wat verdwijnt? Optimalisaties die de bezoeker niet eens merkt, maar die alleen op zoekmachines gericht zijn.

Keywords en description vallen in de laatste categorie en geen van mijn 10^11 hersencellen twijfelt er ook maar een nanoseconde aan dat ze al jaren geen rol van betekenis meer spelen. En hetzelfde geldt voor de hersencellen van de wittehoedzoekmachineoptimalisatoren waar ik vertrouwen in heb.

Maar ik kan het niet bewijzen.
__________________
René
Met citaat reageren