Los bericht bekijken
  #24  
Oud 14 juni 2009, 14:30
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Websitestatistieken interpreteren?

Je moet wat hoger kijken op je homepage:
Buiten het feit dat ik de katten,dieren etc niet zo snap ( relevantie ), is het netter om desciption en keywords in lowercase ( kleine lettes, geen hoofdletters ) te doen.

<meta name="DESCRIPTION" content="Ook meer bereiken met communicatie?"><meta name="KEYWORDS" content="Diaz, communicatie, communicatiebureau, communicatiebureau Zeeland, communicatiemiddelen, adviesbureau communicatie, bereiken, resultaat, teksten, werven, informatie, folder, brochure, flyer, website, webteksten, marketing, schrijven, krant, media, Zeeland, Roosendaal, Bergen op Zoom, huisstijl, logo, zakenpagina, tekst, communicatieplan, Pili, Wemeldinge, Goes, professioneel, drukwerk, persoonlijk, stipt, nauwkeurig, deadline, communiceren, organiseren, evenementen, sponsering, interne communicatie, externe communicatie, klanten, doelgroepen, complex, boodschap, redigeren, advies,adviseren, webdesign, coach, freelance, bestuur, dieren, duiken, natuur, wijn, eten, katten, paarden

">

Ik klikte door op http://www.diazcommunicatie.nl/page8.php en daar zag ik een lege description staan.
Met citaat reageren