Los bericht bekijken
  #22  
Oud 22 augustus 2009, 23:29
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Hoe gaan jullie om met prospects die zgn. "testjes" vragen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Wat ik apart vind is dat je zus dus aan die testjes meedoet als ik het goed begrijp. Doet ze dat altijd of enkel als ze al denkt een goede kans te maken?
In principe begint ze met een gesprek. Een ander is vervolgens een (klein) uurtje bezig met het maken van een goeie offerte, zij met een (1) testpagina.
Het gesprek moet natuurlijk wél perspectieven bieden, maar dat geldt net zo goed voor het maken van een offerte. Tenminste, zo zou het voor mij gelden. Tijd is tijd, hoe je die ook besteedt, toch?

Als de offerte (de testpagina) geaccepteerd wordt, betaalt de klant vooruit, waarna ze verder gaat met de testpagina en die uitbouwt tot de volledige website. Zo bezien geeft ze dus eigenlijk een korting ter grootte van 1 pagina.

Verder werkt ze net als jij: een klant kan de voortgang zien, maar heeft geen toegang.

Zo, nu ga ik snel m'n laatste klusjes afmaken, dan kleren voor een paar weken bij elkaar zoeken, stofzuigen, nog wat schoonmaken, oh ja, ook nog een paar uur slapen en dan ... en route!!

Tot over een paar weekjes!!

Groeten, Renée
Met citaat reageren