Los bericht bekijken
  #5  
Oud 4 februari 2008, 11:53
Acapreneur Acapreneur is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 4
Standaard Re: Zeer lange lead-time

Dankje Myrax voor je bijdrage.

Je maakt een scherpe analyse. De projecten die ik initieer resulteren meestal in een ict/webtoepassing. Mijn probleem is niet zozeer dat ik een tekort heb aan ict/webresources. Dit is namelijk niet de bepalende factor in mijn development trajecten. Bepalender is dat de prospect-organisatie in beweging komt. Ik overweeg om een samenwerkingsverband aan te gaan met enkele ict/webdevelopers, maar zie hierin ook belemmeringen. Wat als de klant bijvoorbeeld zijn eigen vaste softwarebouwer/leverancier wil gebruiken (wat vooral bij grote organisaties al snel het geval is)?

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik neig naar een samenwerkingsverband met een groep creatieven, zodat we ook grote klantgeïniteerde trajecten kunnen aannemen (en ons ook zo kunnen profileren). Deze zouden een basis kunnen bieden voor proactieve developmentactiviteiten (die gewoon meer lead-time hebben).

Een relatie van me suggereerde recent of ik ook met bijvoorbeeld een reclamebureau zou willen samenwerken. Ja, mits het niet alleen gaat over reclame en huisstijl, maar vooral ook over 'proposities' en toegevoegde waarde van deze proposities.

Je opmerking van 'samenwerking' is een terechte... echter met wie/wat voor type mensen/organisaties? Zoals je merkt, ben ik er nog niet helemaal uit... Suggesties zijn uiteraard welkom.
Met citaat reageren