Los bericht bekijken
  #67  
Oud 8 juni 2006, 14:30
Jaap's schermafbeelding
Jaap Jaap is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2006
Berichten: 22
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Hoi Isa,

Wat mij als eerste opvalt zijn de mooie foto's. Wat een verschil. Moet ik eigenlijk ook eens doen.
Verder is de site nu een stuk beter dan de vorige. Geen frames in ieder geval.
Je 06-nummer wordt gesplitst. Je kunt de webbouwer vragen om dit nummer met een zogenaamde non-breaking space aan het elkaar vast te plakken (06nbsp20568091).
Ook kun je kleur van de hyperlinks in de kleur van je site doen of een andere kleur geven dan het standaardblauw. Wel blijven onderstrepen, anders zien mensen niet meer dat het een hyperlink is.
De HTML-code is vrij slordig, maar goed, daar heb je in principe verder geen last van.
Ik zou het logo linksboven aanklikbaar maken (link naar homepage).

Mogelijkheden beter niet in een nieuw venster, maar dat had je intussen al begrepen en was je ook al van plan.

Een niet-bestaand webadres geeft een Engelstalige foutmelding:
"The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. (...)". Vraag de webbouwer een gebruiksvriendelijke 404-pagina te maken.

De pagina's bij Nijgh, Helder & Wijzer kunnen best een afbeelding gebruiken. Dat heb je nu alleen bij de beginpagina.

Maar - dat is het belangrijkste - het is een mooie site geworden. Prettig om naar te kijken door de mooie kleur, lay-out en foto's. En heel duidelijk.
__________________
Jaap van de Putte,
www.2useit.nl -- we make IT usable
Met citaat reageren