Los bericht bekijken
  #2  
Oud 24 juni 2008, 17:42
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Na intermediair-vergelijker nu you2b.nl

De site oog helder, maar werkt nog een beetje rommelig. Bij het plaatsen van een opdracht gebeurt er na 'send' niets - vermoedelijk omdat ik geen interimmers heb geselecteerd.

De homepage maakt te weinig duidelijk voor wie dit bedoeld is. Onder interimmer versta ik een interim manager (iemand die binnen de organisatie van de opdrachtgever een tijdelijke (management)positie vervult en meestal schoon schip komt maken) en niet zo zeer iemand aan wie ik een opdracht verstrek (bouw een website, schrijf een tekst, organiseer een event).
Ik snap dat je deze info onder 'nuttig' verstopt hebt, maar logisch is het niet.

Verder staat onder 'interimmers' dat je ze kunt reviewen, maar ook een opdracht kunt sturen, terwijl die tab bij mij het idee oproept dat ik juist als interimmer (aanmelden, etc) daar moet zijn. Want waar moet ik mij aanmelden als interimmer? Ja, bovenste menu. Maar als ik meer wil weten moet ik naar Nuttig.

Als ik een intermediair wil beoordelen, wordt gevraagd naar provisie. Moet ik procenten ingeven? (enfin, kijk naar het resultaat, sorry Niels) Wat versta je onder de verschillende lemma's/topics? En ook al krijg ik een keurige bevestigingsmail na het 'submitten', de eerste respons van de site is dat mijn feedback wordt beoordeeld en direct daarna zie ik dat deze toch meteen op de site zichtbaar is, blijkbaar vindt de beoordeling achteraf plaats?
Niet idiot proof, niet waterdicht. Maar wel een goed plan om het te laten testen, al zou ik dat nooit online zichtbaar voor iedereen doen. Tip: verzamel freelancers die als crash test dummies willen optreden in een besloten omgeving.

Waarom probeer je dit concept eigenlijk niet onder te brengen bij een bestaande partij?
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren