Los bericht bekijken
  #2  
Oud 13 maart 2007, 11:15
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Ik wil me even voorstellen als nieuweling hier!

Hallo Patricia!

Allereerst van harte welkom hier Ik heb je site even bekeken en ben het helemaal met je eens dat tarieven erg handig zijn om te vermelden. Ik begrijp wel dat de meeste kantoren het niet doen, die richten zich vaak niet op de relatief kleine beurs van starters en daarnaast worden ze waarschijnlijk niet graag vergeleken met andere kantoren. Dit vind ik dus een heel sterk punt van je site. Nu zijn de tarieven per uur, is het misschien een idee om een onderverdeelde indicatie te geven van het aantal uur dat ergens normaal gesproken aan gewerkt wordt? Lijkt me ook wel moeilijk nu ik dat zo zeg, maar ik zou als starter wel benieuwd zijn wat het me bijvoorbeeld zou kosten om aan het einde van het jaar mijn jaarrekening op te laten stellen/na te laten kijken. Als leek heb ik natuurlijk totaal geen verstand van het aantal uren dat daarin gaat zitten.

Wat betreft de site zelf: ik zou, als tijd en inkomsten het toelaten, hier zeker een keer naar laten kijken. Het kan rustiger en professioneler, maar dat merkte je zelf ook al op. Ook zou ik kijken of de tekst misschien wat ingekort/anders ingedeeld kan worden. De web-lezer heeft alles het liefst in kleine, hapklare brokjes

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Met citaat reageren