Los bericht bekijken
  #9  
Oud 20 augustus 2011, 10:09
businessX businessX is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2011
Berichten: 4
Thumbs down Het oneerlijke van uvw

hoi

Ik wou even reageren hoe oneerlijk het UVW eigenlijk in zijn werking gaat.

ik was zelf slachtoffer van een autoongeluk paar jaar geleden. Ik heb jarenlang moeten vechten voor die uitkering. Paar jaar terug zij het UVW tegen mij dat ik ieder werk mocht doen en dat er niets aan de hand was. ik had gewerkt in een koek fabriek omdat ik volgens diet uitkerings instanties elk werk moest aan nemen. Maar het werk van inpakken was te zwaar en ik verdraaide mijn rechterarm door dit constante werk. Omdat ik mijn loon moest verdienen bleef ik doorwerken terwijl mijn huis arts zei dat ik moest stoppen. Mijn arm is diverse malen geopereerd en die spieren en zenuwbanen die zijn waarschijnlijk beschadigd. Hoeveel fysiotherapie ik moet volgen niets helpt. Die pijn die ik voelde tijden het werken voelde ik door heel mijn lijf heen en ik kreeg last van ijzege pijnen en mijn spieren vielen uit. Zo erg was het ook.

Ik had pijn in mijn arm en ik voelde mijn zenuwen erg pijn doen. Eigenlijk kan ik geen zwaar werk doen en dat heeft mijn huisarts mij duidelijk ook verteld vanwege al die operaties. Eigenlijk moeten deze instanties mensen helpen of cursusen geven zodat ze een betere baan kunnen vinden die ze wel kunnen uit oefenen. Maar dat doet het UWV niet. Als ze niets vinden dan kun je werken. Maar op mijn rapporten stond duidelijk wat voor gecompliceerde operaties ik in het verleden had gehad. Dat kunnen ze er toch vanuit gaan dat ik niet 100 procent kan werken. Ik heb schade voor heel mijn leven en ik heb nog 50 jaar te gaan op deze wereld.

Ik ben echt zat van die uwv en daarom had ik besloten om als freelancer te gaan in een beroep waar ik tenminste passie voor heb en die niet zo zwaar is voor mij. En ik kan mij tenmiste verder ontwikkelen.

Bah ik heb echt een hekel aan die uvw.
Met citaat reageren