Los bericht bekijken
  #11  
Oud 15 september 2006, 09:47
the dyke the dyke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2006
Berichten: 7
Standaard Re: opleiding DTP...Welke???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conk
Hallo 'the dyke',

Begrijp ik hieruit goed, dat je nu wel bezig bent met een opleiding, maar er eigenlijk niet zo tevreden over bent?

Indien je je meer wilt focussen op vormgeving en grafisch ontwerp is een avondstude aan de Kunstacademie misschien iets voor je? Uiteraard doel ik dan op de studierichting 'grafisch ontwerp'.

Voor een goede gedegen opleiding op het gebied van grafisch ontwerp heb je nu eenmaal wel een aantal jaren nodig, waarom vind je dat te lang? Als je kiest voor een avondstudie kun je je baan ook nog 's blijven behouden.
Hallo Debby. Ik ben niet bezig met een opleiding. Ik zoek gewoon een goede, interessante avondstudie, naast mijn baan, die niet al te lang duurt i.v.m. reistijd. Ja, je moet er iets voor over hebben, maar voor mij is Utrecht 5 kwartier rijden en dat ga ik niet een paar jaar lang doen. Ik woon overigens in Winterswijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
of gaat het puur om het papiertje? Dan zul je alles wat je al weet, dus ook de niet interressante dingen, nogmaals moeten doorlopen.
Bij een DTP cursus zou het mij inderdaad om het papiertje gaan, omdat ik veel praktische DTP ervaring heb, maar is dat 4600 euro waard?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
nou succes met bedenken en misschien kom ik jou daar nog eens tegen

(kan ik bij jou afkijken, want jij weet alles al..?) haha
Ik bedoelde het niet arrogant hoor . Je zult van elke cursus wat leren, maar ik hoef niet echt meer te leren hoe je moet omgaan met de bekende design software. Ik wil denk ik meer grafische kennis, kunstgeschiedenis, tekenlessen, meer diepgang dan een concept uitvoeren met design software.. echt typisch een Grafische Vormgeving studie, lijkt me.
Met citaat reageren