Los bericht bekijken
  #7  
Oud 28 mei 2011, 09:57
Mental Coach Amsterdam Mental Coach Amsterdam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 15
Weblogartikelen: 1
Standaard

Het is mij gelukt om met mijn favoriete klanten te werken en het werk te doen wat ik het allerleukste vindt. Vroeger dacht ik ook: Ik moet elke opdracht aannemen, het maakt niet uit of het leuk is. Maar toen ik ging kiezen, niet omdat ik geld en opdrachten te veel had, maar omdat ik er genoeg van had om opdrachten te doen die ik niet leuk vond of met mensen te werken waar ik niets mee had, toen ik ging kiezen dus werd ik succesvoller dan daarvoor. Ik werkte met mensen die bij me pasten en deed het werk dat ik het leukste vond, waardoor de kwaliteit van mijn werk omhoog ging. De mensen waren tevreden en maakten mond tot mond reclame bij hun vrienden die meestal ook tot mijn favoriete klanten behoorden. Zo kreeg ik meer klanten en deed ik het werk dat ik het leukste vond.

Voor mij geld dus: Kies voor wat je wilt doen en welke klanten je wilt hebben en hou je daaraan. Dan ben je veel succesvoller dan dat je denkt dat je alles maar moet doen.

Vrolijke groet,

Baukje Westerlaken
__________________
Ik ben Baukje Westerlaken, mental coach voor kleine ondernemers en freelancers. Zie: www.mental-coach-amsterdam.nu
Met citaat reageren