Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 november 2008, 00:40
CCgirl CCgirl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 4
Standaard Feedback opdrachtgever

Echt een tijd geleden dat ik een discussie heb gestart .

Al bijna twee jaar verleen ik diensten voor één vaste grote opdrachtgever. ( Ik heb meerder klanten)
Afgelopen juni had ik een algemeen gesprek gehad over hoe goed ik de diensten verleen. Ik heb daarop een 3,5 % verhoging ontvangen. Waar ik natuurlijk erg blij om was vooral omdat ik als starter geen zicht had op tarieven van de muziek branch. Ik heb een 1 jaar onder een tarief gewerkt. Dit is volgens mij normaal als je geen werk ervaring hebt in de werkgebied.

Na mijn verhoging was ik niet tevreden met het algemeen gesprek die niet specifiek ging over mijn functioneren, competencies en ontwikkelingen .
Dit heb ik ook aangekaart tijdens een meeting ( maanden erna) om een officieel evaluatie te houden waarin mijn opdrachtgever mij evalueert op punten en ik wederzijds de opdrachtgever feedback geef.
Mijn evaluatie formulier waarin de opdrachtgever mij evalueert heb ik al ingediend. Hoewel die van mijn opdrachtgever moet ik ook zelf samenstellen.

Wat voor punten zijn van belang om er in te vermelden behalve de grote vraag wat zijn/ haar verwachtingen zijn in 2009? Kan ik een verhoging vragen als ik een uitstekend evaluatie ontvang voor volgend jaar?
Of een freelance contract voor min 6 maanden voor stabiliteit laten tekenen? Zoja, zijn dat punten die ook in de evaluatie kan vermelden.
Volgende week stuur ik mijn evaluatie formulier op zodat mijn opdrachtgever zich al op kan voorbereiden.

Heeft iemand op deze forum dit eerder meegemaakt?
Met citaat reageren